სტუ

ჟურნალის დასახელება: სოციალური ეკონომიკა XXI საუკუნის აქტუალური პრობლემები.

დაარსების თარიღი: 1992 წელი.

რედაქტორი და პასუხისმგებელი პირი (გვარი, სახელი. ელ. მისამართი და მობილური)

ვახტანგ დათაშვილი 599335392 social_economica@mail.ru

სარედაქციო კოლეგია: ანზორ აბრალავა, ნანა ასლამაზაშვილი, ევგენი ბარათაშვილი, მურმან ბლიაძე, ბადრი გეჩბაია, აკაკი გვარუციძე, რევაზ გოგოხია, შოთა ვეშაპიძე, ცისკარა ზარანდია, გენადი იაშვილი, რევაზ კაკულია, პაატა კოღუაშვილი, ნინო ლაზვიაშვილი (პასუხისმგებელი მდივანი), ლელა ბახტაძე, გიორგი მალაშხია, გიორგი ნანუაშვილი, რამაზ ოთინაშვილი, ავთანდილ სილაგაძე, მარინა ტაბატაძე, გოდერძი ტყეშელაშვილი, რამაზ ფუტკარაძე, ლამარა ქოქიაური, რუსუდან ქუთათელაძე, ვლადიმერ ღლონტი, კარლო ღურწკაია რეზო შენგელია, გიორგი ცაავა, ნიკოლოზ ჩიხლაძე, დემურ ჩომახიძე, მიხეილ ჯიბუტი, გურამ ჯოლია, ნოდარ ჭითანავა.

 

ISSN - კოდი: 1987 - 7471

გამოცემის პერიოდულობა: 1992 წელი გამოდის 2 თვეში ერთხელ; 2017 წლიდან კვარტალში ერთხელ.

 

2018 წლიდან დღემდე გამოცემული ჟურნალების რაოდენობა წლების მიხედვით:

2018 – 4; 2019 – 4; 2020 – 4; 2021 – 4; 2022 – 4.

 

ჟურნალის ანოტაცია: ჟურნალი სოციალური ეკონომიკა XXI საუკუნის აქტუალური პრობლემების ძირითადი პრიციპებია, შეულამაზებლად და მიუკერძოებლად გააშუქოს საქართველოს თანამედროვე ეკონომიკური და სოციალური პრობლემები მსოფლიო ეკონომიკური კონიუნქტურის ცვალებადობისა და გლობალიზაციის პროცესების ფონზე. ჟურნალი ახალ სიცოცხლეს იწყებს შუაგული კრიზისის დროს, რომელმაც მთელი მსოფლიოს ეკონომიკა მოიცვა. რამ გამოიწვია კრიზისი და საერთოდ რა არის კრიზისების მიზეზები, რა კავშირშია საქართველოს ეკონომიკური სიძნელეები მსოფლიო კონიუნქტურის დაცემასთან, როგორ დავძლიოთ მისი უარყოფითი ზემოქმედება ქვეყნის სოციალურ-ეკონომიკურ მდგომარეობაზე, როგორი სტრატეგია შევიმუშავოთ მოკლევადიანი და გრძელვადიანი პერიოდებისთვის. ეს თემებია ამ ჟურნალის ერთ-ერთი პრიორიტეტი. ჟურნალში განსაკუთრებული ყურადღება მიექცევათ ახალგაზრდებთან მუშაობას, რომელთაც შეუძლიათ შემოქმედებითად, კრიტიკულად მიუდგნენ ავტორიტეტულ მეცნიერთა ნააზრევს და საკუთარი სიტყვა თქვან მეცნიერებაში.

ჟურნალის ელექტრონული მისამართი: social_economica@mail.ru

გავრცელება: ინტერნეტით ვრცელდება.